Frank doelt hier op de bagagetunnel, leidend naar de bagageliften. Ik sluit niet uit dat er ook post werd verladen, maar er was geen verbinding naar het derde perron. Zoals bij een ander plaatje al opgemerkt, liep dit derde perron niet over de tunnel heen; het lag er geheel ten zuiden van; naast de kap was er slechts plaats voor het tijdelijke spoor naar Den Haag. Het tijdelijke spoor en het tijdelijke perron werden in 1956 bij de ingebruikname van het grootste deel van het emplacement en de NX al opgebroken
Dit is de voormalige uitgang met links de postlaad- en losvoorziening aan het Terweepark (oegstgeester zijde)wlek een verbinding had met het derde perron
Schrijf hier uw opmerkingen bij deze afbeelding.
naam:
e-mail:
(toon mailadres niet op de site)
los deze som op **
Uw opmerking of vraag:
* verplicht veld
** omdat er blijkbaar nogal veel spam op dit formulier wordt ingevuld (die ik dan handmatig moet verwijderen) moet je deze eenvoudige som oplossen om te tonen dat je geen spam robot bent.
N.B. Voor diegenen onder jullie die niet zo'n ster in rekenen zijn: het antwoord is dus 2.
Heeft u zelf foto's die in deze verzameling zouden passen, mail deze dan naar Wichor Bramer. Het gaat daarbij om foto's van het station
of van stationsgebouwen. Foto's van treinen waarop geen stations te zien zijn neem ik niet op op mijn site.