station Didam - stationsgebouw II (1977)
station Didam
Reacties
Sjoerd Eeftens | 14 okt 2010 |
Dat is geen S-bord; die waren zwart met een witte S. Dit is een snelheidsbord 5, ten teken dat er na het wissel (40 km/h) weer mag worden opgetrokken tot 50 km/h. Het pijlbordje eronder geeft aan dat het bord alleen geldt voor spoor 1. |
Antwoord webmaster: |
aha ja, ik zie het ook, da´s inderdaad heel wat anders. dank voor de oplossing. |
bart jaspers | 13 okt 2010 |
Heeft iemand een idee waarom dat S-bord daar staat bij spoor 1 (volgens mij iets voorbij overweg? |
Antwoord webmaster: |
ik heb geen idee, ik heb geen verstand van dat soort borden en seinwezen, maar wellicht iemand van de bezoekers hier? |
Sjoerd Eeftens | 28 mei 2009 |
Bij klassieke beveiligingen golden armseinen vaak voor meer sporen tegelijk. Dit uitrijsein gold voor spoor 1 en voor spoor 2, zoals ook het juist zichtbare uitrijsein aan de andere zijde. Overigens golden de enkelvoudige inrijseinen hier ook voor beide sporen. Dat is geen bezwaar als treinen er alleen kruisen en elkaar niet ingehalen. |
Han Lefering | 27 mei 2009 |
Rechts gasflessen van de wisselverwarming. Rechterspoor heeft geen uitrijsein. |
Schrijf hier uw opmerkingen bij deze afbeelding.
|
1970


1972

1973






1975



1977

1978

1979

|