Geavanceerd
spoorkaart
spoorlijnen
tijdlijn
typen stations
reisplanner
stationschefs
nieuws
bronnen
links
literatuur
FAQ
contact
overig
© disclaimer
Stationslift Roosendaal gaat beter zijn best doen ( - 30 dec 2006)

Stationslift Roosendaal gaat beter zijn best doen

30 dec 2006

De lift op het NS-station in Roosendaal heeft goede voornemens. Er zijn sinds de laatste reparatie in september geen mankementen meer geweest.

ProRail hoopt dat in het nieuwe jaar ook zo te houden. In september werd duidelijk waarom de lift steeds dienst weigerde: een niet werkend element in een beveiligingscontact. Dat werd vervangen en sindsdien werkt de lift eindelijk naar behoren.

„Dat was het enige euvel. Nu hopen we dat de lift het gewoon blijft doen“, zegt ProRail- woordvoerster Natasja van de Wouw.

De lift werd in juni in gebruik genomen en tot vier keer toe zaten mensen vast in de lift, tot de brandweer hen kwam bevrijden.

Gekoppelde stations

Roosendaal