Station Arnemuiden weer als toen ( - 7 sep 2002)
Station Arnemuiden weer als toen
7 sep 2002
ARNEMUIDEN - Het NS-station in Arnemuiden wordt weer in originele staat hersteld. De werkzaamheden zijn al begonnen en worden uitgevoerd door J. Selles, eigenaar van het schildersbedrijf Paint Design.
Selles is ook de beheerder van het pand dat eigendom is van NS Vastgoed. Selles: ,,Het moet er weer zo uit gaan zien zoals in 1931. We gaan alle deuren en ramen renoveren en de ornamenten worden bijgewerkt.
Ook wordt de serre afgebroken. Aangezien het voormalige station nu een monumentaal pand is, hoop ik een subsidie te krijgen van de Rijksdienst voor de Monumentenzorg.`` Met NS Vastgoed is afgesproken dat de werkzaamheden rond december van dit jaar klaar moeten zijn.
|