Aanleg van halte Empe bij Rijksstraatweg is begonnen ( - 20 apr 2006)
Aanleg van halte Empe bij Rijksstraatweg is begonnen
20 apr 2006
‘Station Voorst - Empe’. Vanaf medio december zullen treinreizigers tussen Zutphen en Apeldoorn deze melding in de trein kunnen horen.
Kortgeleden is bij de Rijksstraatweg in Empe een begin gemaakt met de aanleg van de halte. Het betreft de grondwerkzaamheden. Het is allemaal ter voorbereiding van de plaatsing van het opstapperron. Daarvoor wordt tussen 5 en 7 mei het treinverkeer stilgelegd.
Vrijdag 5 mei is ter gelegenheid van deze operatie ook de Rijksstraatweg ter hoogte van de spoorwegovergang voor alle verkeer gesloten.
|