Schuilen bij station Ommen ( - 8 mrt 2006)
Schuilen bij station Ommen
8 mrt 2006
Het college wil graag een overdekte schuilgelegenheid bij het station in Ommen.
Een dergelijke voorziening is verdwenen door de sluiting van het stationsgebouw. Met NS Reizigers wordt nu gezocht naar eventuele oplossingen.
Bij het NS-station in Ommen wordt een nieuwe parkeervoorziening aangelegd.
Bij de herinrichting van het stationsplein is voorzien in een aantal parkeerplaatsen voor minder-validen.
Geleiding
Overleg Orgaan Gehandicaptenbeleid en Stichting Senioren Platform wilden graag dat hier ook een geleiding voor slechtzienden naar het centrum zou starten.
Volgens het college wordt dit niet meegenomen bij de reconstructie, maar kan het later terugkeren als de Stationsweg wordt aangepakt.
|