Meepraten over station Westervoort ( - 25 jan 2005)
Meepraten over station Westervoort
25 jan 2005
Westervoort heeft een klankbordgroep geformeerd om mee te praten over het nieuwe NS - station. In de groep zitten ouderen, gehandicapten, leden van de milieugroep, frequente treinreizigers en omwonenden. Het treinstation komt schuin tegenover winkelcentrum De Wyborgh.
Doel van de door de gemeente geformeerde groep is om alle facetten die belangrijk zijn omtrent de komst van het station te onderzoeken, om zo de juiste keuzes te maken. Daarbij gaat het onder meer om de toegankelijkheid van het station voor ouderen en gehandicapten, voorkomen van vandalisme en criminaliteit en de bereikbaarheid, waaronder parkeren.
| Gekoppelde stations
Westervoort
|