Toezegging burgemeester : Omgeving station Nijverdal krijgt toch ‘face-lift’ ( - 22 mrt 2004)
Toezegging burgemeester : Omgeving station Nijverdal krijgt toch ‘face-lift’
22 mrt 2004
De omgeving van het Nijverdalse NS-station krijgt binnenkort alsnog een ‘face-lift’. Daarbij zullen de gaten in het asfalt van het voorplein en de naburige parkeerplaats gerepareerd. Die toezegging heeft burgemeester J.J. van Overbeeke gedaan.
Bezoekers ergeren zich al langere tijd aan de verwaarloosde entourage van het Nijverdalse station. Wie over het plein of de parkeerplaats loopt of er uit een auto stapt, maakt grote kans in een plas water te stappen of onderuit te gaan in kuil. De situatie wordt door mensen uit de buurt al aangeduid als een ‘Oostblok-aanblik’. Maar zij koesterden tot nu toe ook weinig hoop dat de gemeente Hellendoorn die verantwoordelijk is voor het onderhoud, de wantoestand eens daadwerkelijk gaat aanpakken.
De kwestie kwam vorige week aan de orde tijdens de ledenvergadering van de afdeling Hellendoorn-Nijverdal van de Protestants Christelijke Ouderen Bond (PCOB), waar burgemeester Van Overbeeke een spreekbeurt hield. Een aanwezige liet hem we
Vanwege copyright wordt niet de volledige tekst van dit artikel getoond.
|