of:
home
zoeken
spoorkaart
spoorlijnen
tijdlijn
typen stations
reisplanner
nieuws
agenda
te koop
bronnen
links
literatuur
FAQ
contact
gastenboek
inloggen
overig
© disclaimer

Plaats een opmerking bij station Utrecht Centraal

Op de pagina kunt u een opmerking of herinnering insturen aan station Utrecht Centraal die wordt toegevoegd aan de pagina.

Natuurlijk wordt je opmerking pas zichtbaar nadat de webmaster er zijn goedkeuring aan heeft gegeven. In de regel is dit binnen enkele uren.

Oorspronkelijke reactie:
Nick Blanken (2 mrt 2011)
Voor mijn masterthesis doe ik onderzoek naar de motieven van een treinreiziger om een aankoop te doen op een station. Er worden de laatste jaren ontzettend veel nieuwe winkelformules geopend op de diverse grote stations, waarmee retail hedendaags ´core business´ is voor NS. Met nieuwe formules als Rituals, MOOI, Hema en Sissy Boy, wordt de klant (de reiziger) steeds meer bewogen langer op het station te blijven. Dat gepaard gaande met straks ´iedere 10 minuten een intercity trein vanaf de grote stations´, maakt het interessant de motieven van de reiziger te onderzoeken. De vragenlijst is van toepassing op reizigers die gebruik maken van Amsterdam en/of Utrecht Centraal en neemt een kleine 8 minuten in beslag. In totaal zijn er 18 vragen (met onderliggende subvragen) die allemaal met een enkele klik te beantwoorden zijn. Link naar de Vragenlijst N.B. De resultaten van dit onderzoek zullen anoniem worden verwerkt en niet worden gedeeld met of verstrekt aan derden. Alvast mijn dank!
reactie webmaster:

naam:
e-mail:
(toon mailadres niet op de site)
los deze som op **
Uw opmerking of vraag:

* verplicht veld
** omdat er blijkbaar nogal veel spam op dit formulier wordt ingevuld (die ik dan handmatig moet verwijderen) moet je deze eenvoudige som oplossen om te tonen dat je geen spam robot bent.
N.B. Voor diegenen onder jullie die niet zo'n ster in rekenen zijn: het antwoord is dus 2.

Ga terug naar de vorige pagina