Oorspronkelijke reactie:
Gertjan Stamer (7 mrt 2010)
In 1998 start men sloop flatgebouw en voorgevel aan straatzijde-de welbekende punt boven de deuren.Lokettenfront gaat roltrap worden metrohalte en nieuwe NS loket(op aandrang van bewoners/gemeente)weggestopt links in een hoek van de hal! Immens groot,die hal en commercieel een grote flop-er was in 2008 nog een bloemenshop maar die is ook al weer weg. November 2001 sloopt men de goederenliften op perron spoor 5 en eilandperron sporen 2 en 3.Perronliften en perronverlenging vanaf Janauari 2002 en in nazomer 2002 gereed.Dat NS loket heeft jarenlang in gele noodsituatie op busplein gestaan,pas in Juni 2004(enkele maanden was dit station loketloos want in April 2004 sloop gele tijdelijke locatie busplein).Op vrijdag 25 November 2005 zware storm en dakplaten metrodeel waaien er af en station gesloten...brand in Lunchroom perron spoor 5 in Februari 2006 en pas in Mei 2007 weer heropend.Vernieuwen glazen lichtkappen vd overkapping gestart in December 2006 en gereed voorjaar 2007.
reactie webmaster: